Kuşadasında otelciyim. Dün itibari ile bitti buralar. Kaymakamlıklar/valilikler de münferiten kararlar alarak, yasağın kapsamını genişletiyorlar.
Tavsiyem daha az insanın olduğu yerleri tercih edin. Sosyal mesafeyi koruyun.