Arkadaşlar ben gibi tatile çıkmak isteyen kişilerede bu konu hakkında bir fikir vermiş olursunuz en azından yermeye veya Ne diyorsun ya tatile mi gidilir millet ne derdinde sen ne derdindesin tarzın da söylemlere gerek yok hayat devam ediyor sonuçta
işte maalesef italyada aynı sekilde normal hayatlarına devam ettiler sonuç malum . kendinizi düşünmüyosanız en azından git gel o kadar temasınız olucak başka insanları düşünün . ben hasta olmamdan ziyade hasta olma ihtimalim var benim kimseye bulastırmıyım gibi düşünürsek daha sağlıklı olur
iyi tatiller !