Tanıtım yazısı kategorisi çöp olmuş durumda, ihtiyacımızı bulamıyoruz. Hep firmalar veya toplu saçma sapan tanıtım için haber siteleriyle dolu. Moderatörler,
https://www.r10.net/tanitim-yazisi-paketleri/ bi alt kategori açmış. Birden fazla 5-10 siteden tanıtım yapanlar buraya konu acması lazım degil mi ?
https://www.r10.net/tanitim-yazisi/ buradaki konular paket halinde ki gibi bi giriyorsun adam 20 tane siteden satıyor. Gerekli taşıma ve uyarı gelebilir mi ?
@Coskun;