Neden numarayı açık paylaşıyorsunuz bu bir yasal suç ? Belki o kişi adına siz yorumları kendinize atıyorsunuz mesajı paylaşmadan tekrar düşünün. Şikayetinizi o kişiyi arayarak çözebilirsiniz ya da çok basit ip ban atabilirsiniz . Yorumlar zaten onaylamadan aktif etme özelliği açmışsınız size bu kadar problem çıkarmasında ki sebep nedir anlayamadım ?
- yorumumda şahsı savunuyormuş gibi görünüyor olabilirim ama söylemek istediğim haklı durumdayken haksız olmayın.