Merhaba,
Demo sistemlerde "Merhaba. Bu işlem demo sisteminde kısıtlanmıştır." şeklinde bir uyarı gelmesi lazım diye düşünüyorum. Hosting firması log tutuyordur. Kolay gelsin
Saygılarımla,
www.vidtekno.com