DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Değerli Arkadaşlar;

Maxon Cinema 4D diye bir program var ben bunu yüklemedim ama nedense yüklenmiş sizce neden olabilir.
3D işi ile uğraşan birinin eli değmiş, öğrenin. Güzel programdır