Şikayet kısmından yazın hemen bakın nasıl çıkıyor dağıtıma teslimat sonrasında da geri arıyorlar memnuniyet için. Benim bir tebligat 10 gün bekledi.
kendi sitesinden mi hocam?
Benim de kargo 1.5 haftadır öylece bekliyor. Corona yüzünden eleman sayısı azaltılmış diye duydum ben, o yüzden galiba.
dağıtım merkezinde mi bekletiliyor ?