4 yıldır İstanbul'da ne kadar çağrı merkezi varsa konuşmuşumdur. Bi internet sağlayıcısı tarafından paylaşılmış numaram daha doğrusu data olarak satılmış çünkü bilgilerim , adresim vs sadece İSS'de bulunmaktaydı.4 senedir hangi çağrı merkezi olursa olsun önce dinliyorum bişey satmaya çalışıyor veya dolandırmaya çalışıyorsa önce datanın çıkış yerini öğrenmeye çalışıyorum.400'ün üzerinde telefonda engelli numara oldu ne yapıcam bilmiyorum en sonunda sanırım bende numara değişikliğine gideceğim