merhaba arkadaşlar
az önce bi konu açtım fakat bu konudan biraz farklı
sunucu makinesi hakkındaydı bu da işlemcisi hakkında
Intel® Xeon® X5650 bu işlemci ne kadar iyi bişey arkadaşlar herkes tr lokasyonda bundan başka bişey kullanmıyor niye en çok bu
Intel® Core i7-6700 Quad-Core ben bunu kullanıyorum nerdeyse %100 lerde geziyor üsttekinden olsa yetermi bana kendi makinemi alınca
yeterli olurmu olmazmı fiyat performans diyemi alıyorlar bunu anlamadım gitti siz ne önerirsiniz işlemci olarak işlemci önemli benim için
Merhaba, 2x xeon 5650 ile i7 6700 neredeyse eş değer.
Yani bir kazancınız olmaz.
https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html - i7 6700 performansı
https://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html - x5650 performansı.
Yarı yarıya yani. Tavsiyem x5670 ve üstü bulmanız ama 2 adet olmak şartı ile çift cpu yani.