merhaba arkadaşlar
az önce bi konu açtım fakat bu konudan biraz farklı
sunucu makinesi hakkındaydı bu da işlemcisi hakkında
Intel® Xeon® X5650 bu işlemci ne kadar iyi bişey arkadaşlar herkes tr lokasyonda bundan başka bişey kullanmıyor niye en çok bu
Intel® Core i7-6700 Quad-Core ben bunu kullanıyorum nerdeyse %100 lerde geziyor üsttekinden olsa yetermi bana kendi makinemi alınca
yeterli olurmu olmazmı fiyat performans diyemi alıyorlar bunu anlamadım gitti siz ne önerirsiniz işlemci olarak işlemci önemli benim için