arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okudum hocam öyle cevap yazdım. demekki yazmamalıymışım pardon.
Fair use olarak bilinen bir doktrin var Amerika'da. Avrupa'da ise benzer bir ismi var. Türkçesi adil kullanım lakin bu konuda yeterli kaynak yok ve yasalarımız da bu konuda bir madde yok.
Paylaşacağım yazılar halkı bilgilendirme ve eleştiri olarak adlandırılabilecek şeyler ki bu tarz kullanımlar fair use'a uygun.
Ben sadece fair use ve copyright hakkında detaylı bilgi arayışındayım.
Paylaşılamıyor olsa en basitinden onedio gibi sitelerde herhangi bir film ya da dizi paylaşımında hiçbir görsel göremiyor olurduk değil mi?
Yorum için teşekkürler.