ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin mağdur olmasına gönlüm el vermez, 5 dakikalik bir iş için 3-4 gün mağdur olmaları üzücü bir durum hayırlısı olsun arkadaşda Samsunluymuş zaten umarım bir çayımızı içmeye gelirsiniz
Muhakkak uğrayacağım hocam, çok sağ olun.