Kimsenin mağdur olmasına gönlüm el vermez, 5 dakikalik bir iş için 3-4 gün mağdur olmaları üzücü bir durum hayırlısı olsun arkadaşda Samsunluymuş zaten umarım bir çayımızı içmeye gelirsiniz