Bir Türk atasözü der ki;
"Zenginin malı, züğürdün çenesini yorarmış"
----
Öncelikle yeni yaşını tebrik ederim kardeşim. İnşallah hayırlı, huzurlu ve sağlıklı nice yaşlar görürsün. Ben olsam da iade edip daha işimi görecek ekonomik bir şey tercih ederdim. Ama sen, ben değilsin; o yüzden tavsiye edemem bunu