berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galiba yanlış anladım; ama yine de yazıyorum. APİ kullanabiliyorsunuz, sadece bunun için firmadan izin almanız gerekiyor.
Gerçi yeni admin paneline geçtiler ve bunda site onayı vs. yapıyorlar.

Ama Shopier kendisi bu dosyaları vermiyor. Ben böyle biliyorum, değişmiş olabilir.