Yukarıda ki mesajınızda ki "ahlaksız" ibaresini önce kendisini düşünenlere yönlendiriyorum.

yetgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maske takmakla olay kapansa belki çözüm olabilirdi. N95 standartlarının altındaki maskelerin işlevinin olmadığı söyleniyor.
N95 standartlarında maske taksınlar o halde.

yetgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu maskeyi sürekli kullanacak maddi gücü herkese sağlayabilecek misiniz?
Ekonomiden hiç anlamadığınızı var sayarak anlatıyorum.
3-4 çocuklu, evi kira olan on binlerce vatandaşımız var. Bu insanlar çoluğunu-çocuğunu nasıl geçindirecek işsiz kaldığında? N95 maske uzun süreli kullanılabilir. Bir ekmeği kaç defa yiyebilirsiniz? Virüsten değil de açlıktan ölsünler mi bunun mantığı?
Hadi biz idare ettik. Her koyun kendi bacağından asılsın deyip bırakalım o halde oh ne güzel.

yetgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Virüsü taşıyan kişileri tespit ettikten sonra taksın maskeyi diyelim. Virüsü tespit etmeden yayılmasını nasıl engelleyeceğiz?
Hasta olan olmayan herkes maske takmalı diyorum. Tespit ettikten sonra niye taksınlar?


Bakın illa muhalefet olmak adına mesaj yazmayın. 2-3 ay bu şekilde devam etsin yüz binlerce insan aç kalır. Yağmalar başlar. Makro ve mikro ekonomi incelemenizi öneririm.