Yeteri kadar önlemden kastınız nedir? Hava yoluyla bulaşabilen bir virüse karşı nasıl bir önlem alınabilir? Malum kolonya-dezenfektan kullanımıyla yayılımın önleneceğini düşünüyor musunuz?
En basitinden virüsü taşıyan-taşımayan herkes maske takmalı. Burada oturup, el yıkaması vs gibi şeylerden bahsedecek değilim herkes kişisel hijyenine olabilecek en üst seviyede dikkat etmeli. Toplu ortamlarda bulunanlar daha dikkat etmeli.
Perakende firmanız varmış. Bu krize ne kadar dayanabileceksiniz? Var mı yeteri kadar önleminiz? 50 ve üzeri işçi çalıştıran firmalar var. Bunun gibi 100-200 tane firma kepenkleri indirdiği gün çözümünüz nedir?