Ülke olarak çok dar bir boğazdan geçiyoruz. Sağlık açısından sokağa çıkmamak mantıklı gelebilir ama geniş bir çerçeveden baktığımızda bu durumun bir çok yuvayı maddi yönden etkileyeceğini de gözardı etmememiz gerekir.
Yasak yerine, sokağa çıkanların azami derecede önlem almasını önermemiz gerekir diye düşünüyorum.
Herkesin eşit miktarda para ve yiyecek stoğu yok. Yevmiye şeklinde çalışan vatandaşlarımız var.
Ben şahsım adına krizi tetikleyecek her türlü davranıştan kaçınmaya çalışıyorum. Olağan şekilde alışverişlerimi yapmaya devam ediyorum.
Ticaret halkalarımızın sağlam kalması için bir kardeşiniz olarak benim naçizane önerim budur.
Örnek veriyorum: Benim sektörüm toptan. Ben paramı havuzda bekletir, pasta almazsam, pastacı kazanamaz->masa alamaz->mobilyacı kazanamaz->tv alamaz->Beyaz eşyacı kazanamaz->ayakkabı alamaz vs vs.
Hepimiz etkileniriz.
Bu salgın inşallah en kısa sürede son bulur.