Merdonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usdt alımlarına bakarsak bir çok kişi nakite dönmemiş görünüyor. Tabii sadece kişisel fikrim
hocam çok detaylı bildiğim bir alan değil kripto para sektörü. dışardan ara ara kontrol ederim fiyatları ne oluyor ne bitiyor diye. ben kendimden örnek verdim tabi. ben şuan asla herhangi bir yatırım yapmam. bu sadece kripto para özelinde de değil. gidipde şuan araba almam mesela. şuan dünyanın ne olacağı, bu virüs olayının nereye kadar gideceği belli değil. o yüzden ben paranın şuan nakit olarak elde tutulması taraftarıyım.