Zamanında yüksekten alıp zarar edenler bu seviyelerde tutuyordu btc yi. Fakat onlar da artık zararı düşünmeden btcden çıktıkları için düşüş bana göre bir miktar daha devam edecek. Temmuz Ağustos gibi tekrardan yükselişe geçecek.