Benim görüşüme göre 3800 dip seviyesiydi iki üç gün önce düştü o seviyeye. Onun altına düşmesi için korona hasatlığının çok ilerlemesi lazım. Çok büyük bir kriz olmazsa 3800 diptir diyorum. Şu an alıp 2- 3 ay beklerim diyenler kazanır.