Seolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dünyanın içinde bulunduğu durumda kimse kripto para düşünmez daha da düşer fiyatı bu corona bitene kadar. herkes nakitte tutuyor şuan parasını. ben asla almam şuan kripto para mesela.
usdt alımlarına bakarsak bir çok kişi nakite dönmemiş görünüyor. Tabii sadece kişisel fikrim