Bu cabaniz ve calismaniz yurtdisinda olsaydi Focusa degil,Bmw i8 e binerdiniz Herkesin derdide bu zaten hocam.Yok açız vs gibi seyler karin acligindan değildir.
focus benim için bmw i8 den daha değerli hocam, babam ile çok anımız var bu arabada.
yoksa çok şükür i8 de alacak durumdayız.
söylemek istediğim konu biz bu ülkenin ekonomisine ne kattık ki ne bekliyoruz?
dolandırmaktan çalmaktan yalan dan başka.
adam akıllı ticaret yapabiliyor musun hocam ?
aramız da bir çok kişi türk ile çalışmak yerine yabancı ile çalışıyor hiç bunu sordunuz mu neden diye?