öncelikle iyiki doğdun kardeşim. nice mutlu senelere inşallah.
benim, anlamadığım bir konu var arkadaşlar hatalı isem düzeltin amacım hata bulmak birinin ayıbını çıkartmak değil sadece merak ediyorum neden?
adam buraya doğum gününü ve hediyesinin mutluluğunu paylaşmak için konu açmış hemen ülke siyaset ve para konuşuluyor.
ben de türkiye de yaşıyorum, bende bu ülkenin vatandaşıyım ve bende insanım.
benim allaha şükür güzel bir arabam güzel bir telefonum ve güzel bir bilgisayarım var.
normal de detaya inmeyecektim ama sırf yorumum açık olsun diye fiyat ve isimleri yazacağım.
aracım ford focus 45 bin tl civarı
telefonum s10 plus 8 bin tl ye almıştım.
bilgisayarım msi gt75 titan 27 bin tl civarı
çok şükür birikmişim de var,
şimdi sormak istediğim nasıl oluyor da ben bunlara sahip oluyorum ve güzel bir rahat bir hayatım var.
evet genel bir sorun var bunun farkındayım.
ama tüm suçu ülkeye devlete atmak zorundamıyız ?
ben aylık 10 k civarı vergi veriyorum sadece şikayetçi de değilim ( genel de şikayetçi de olan verginin ne olduğunu bilmeyen oluyor da onu da boş verelim.)
ben bunları ve rahat hayatımı çalışmama borçluyum.
ben 14 yaşımdan bu yana iş alıyor ve yapıyorum.
her gece sabahlara kadar çalışıyorum iş yok ise yeni şeyler öğrenmek için çalışıyorum.
ve bir çok şeyden feragat ediyorum.
şimdi sorum şu ben bu seviyede iken nasıl oluyor da herkes geçinemiyoruz diyor?
bana bunlar doğduğum da verilmedi bildiklerim ve tecrübelerim yatarak elime gelmedi.
şimdi yatan adam çıkıp sektör kötü piyasa kötü diyerek ülkeyi neden kötüler ?
en basit örnek olsun diye yazıyorum.
bundan 5-6 ay önce smm ciler kan ağlıyordu sektör battı iş yapamıyoruz falan diye şahit olmuşsunuzdur.
ben sırf ders verdiğim arkadaşlarıma ve çalışanlarıma örnek olsun diye o zamanlar bir site açtım tam o kriz dedikleri zamanda.
ve ilk aydan 10 bin tl üstü net gelir kazandım sadece o siteden.
şimdi demek ki neymiş bahane değil çözüm ve kriz yönetimi lazımmış.
sözlerimi kimse yanlış anlamasın veya farklı bir yere çekmesin kötü bir niyetim yok.
Bu cabaniz ve calismaniz yurtdisinda olsaydi Focusa degil,Bmw i8 e binerdiniz Herkesin derdide bu zaten hocam.Yok açız vs gibi seyler karin acligindan değildir.