reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hediye almayı bırak pastanın parasını bile ben ödüyorum. Daha ne diyim güzel kardeşim :d
😂😂😂



English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum gününüz kutlu olsun. Bence iade etmeyin sonuçta annenizden hediye. İyi günlerde kullanın
Tesekkurler