yusufaofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz karışık tasarımları sevmiyorum hocam, sade ve çok dikkat çekmeyen bir model olması lazım. Siyah-beyaz renk kombinasyonu olursa tüm kıyafetlerle de uyumlu oluyor...
Ben hiç öyle düşünmüyorum ayağımda bir ayakkabı var Adidas'ın yazlık bir ayakkabı fakat kışın aldım 250 TL civarına. Ayakkabı yazın 600 TL idi. Denk getirirseniz halledebilirsiniz