chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu durumdan müzdarip olan var mı? 3-4 gündür internetim acayip yavaş ve dünden beri kopmalar yaşıyorum. Sizde de son günlerde sorun var mı?
Bende hep yavaş olduğu için fark etmiyorum ttnet farkı rezillik vallahi ttnet pişmanlıktır ayda 100 tl ödüyoruz paramızla rezil oluyoruz.