looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada kim altın olarak borç verdi merak ediyorum. Acaba 3 yıl beklerken ne düşündü? bankadan alsaydınız durum ne olacaktı? Borç parayla kazanç ümidi içinde borsaya oynayıp kaybı izlemek...
Kendi derdime tüküreyim...
Hocam, borç aldığımız kişi kayınpederim. Nakit 40000 i de. 28000 tl tutarındaki 200 gr altınıda ondan aldık. 28 000 tutan altın, 65000 tl şuanda.



Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinizdeki kağıtları + ya geçmeden asla ve asla satmayın.
sadece sabredin mutlaka kar edip satacaksınız.


Hocam bizde bunun için bekleyeceğiz. İnş. İyi olacaktır.


ek olarak böyle ince düşünce sahibi olduğunuz için Allahü teala işinizi rast getirir, şer görünenleri hayra tebdil eder inşallah 👍🏻
Amin hocam inş.