ankara dışı neden satmıyorsunuz hocam ?
Neden mi? Önce ödeme talep edersin yapmazlar. Önce ödeme yapsalar, kargoya ver gönder gitsin. Giderken yolda ürüne bir zarar gelse veya ürün teslim edildiği zaman kişi ister istemez ürüne zarar verse ve daha sonra konu başka yerlere gitse nasıl olacak? Herşey sıcağı sıcağına direk yüz yüze halledilir. Benim de satış şartlarım var bu şartlar uygun olursa ürünü satarım. Kargo ile, gönderdim geldimi, kontrol et tamam hadi eywallah konuları bana uygun değil. Sorumluluk almak ve sorun sıkıntı ile ugraşmak istemiyorum.
Teşekkürler.