güncel fatura tutarıma bakayım dedım 117 tl çıktı aradım müşteri hizmetlerini dijital asistanla kavga ettikten sonra
müşteri hiznmetlerine bağlandım ve bana 1 saat önce yurtdışı 60dk paketi aldığımı ve onayladığımı söyledi.
oysaki o saatte telefon bende çocuklarda bile değil ve böyle bir pakete ihtiyacım yok 75 tl giydirmişler fazladan.
iptal olamaz şikayet edilemez dedi telefondaki kişi bende kapadım bir daha aradım ve başka müşteri hizmetleri çıktı hatta beklettikten sonra iademi yaptı.
o konuşurken arkadan başka çağrı merkezi çalışanı aynı olayı bir başkasına hayır iptal edemezsiniz diye konuşuyordu. demek var bi dümenleri

kısaca dikaktli olun arkadaşlar extra kazıklanmayın.