Ne kadar reklam çıkılacağını bilmideğimden tahmini olarak bir kaç tavsiye vereyim.
Load Balancer (Yük Dengeleme) yapabilirsiniz.
Cache sistemi kurabilirsiniz.
Toplu olarak çekilen verileri limitlendirip, öyle çekebilirsiniz.
Sürekli sabit sonuç döndüren verileri databaseden alıp json veya html içine taşınabilir.
Resim, video gibi medya verilerini CDN servislerini taşıyabilirsiniz.
Database Sürücüsünü kendinize göre optimize edebilirsiniz.
Cron Job işlemlerini sunucudan alınıp clinent'e taşıyabilirsiniz.
Gereksiz for dögülerini, if sorgularını sistemden ayıklayabilirsiniz.
Üyelik gibi işlem yaptırıyorsanız, hızlı kayıt olabilmelerini sağlamak adına apiler(Google, Facebook, Twitter) ekleyebilirsiniz.
Paylaşımlarda fazlaca yorum metni oluşuyorsayine limitli çekim uygulayabilirsiniz.