direkt olarak firmaya mail atma, arama, tuketici heyetini ara, karsi tarafa teblig edilmis mi ona bak, ptt kodunu al, 15 gun dolduktan sonra ara,itiraz edemesinler, sen hatirlatmis olma. itiraz durumuna gore hareket edersin.
İtiraz durumunda bi sonuç alabilirler mi?
şikayete konu olan durum neydi?
Firmadan 4 ay önce ürün aldım,ürünüde göndermediler iade de yapmaladılar.Telefonlara ulaşılmıyor,maillere ticket'lara bakmıyorlar.Üstüne düşmesem para firmada kalacakdı.Denk geldiniz mi bilmiyorum ama firma suan site üzerinden verilen siparişlerde ne ürün nede para iadesi yapıyor.Çiftlikbank gibi para topluyor sanki.