Merhaba arkadaşlar,

Facebook da kayırlı olduğum bazı gruplardan gönderi çekebileceğim bir araç arıyorum.
Ücretli veya ücretsiz elinde olan varsa paylaşırsa çok memnun olurum..

Hayırlı işler..