bratia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam SAP da sürekli sorunlar çıkıyor. O nedenle özel yazıdrmak istedim. Bahsettiğiniz eklenti satışı yapanlar kimler acaba?
https://www.r10.net/pinterest/223908...j-sistemi.html