Pek anlamam ama basit bir matematikle 3 dakika %1 oluyorsa %100 olması için 300 dakika geçmesi gerekiyor 300 dakika 5 saat yapar hiç şarjı yokken %100 olması için 5 saat biraz fazla gibi geldi bana.
Pil tamamen boşsa, çok daha yavaş şarj olur. Doluluk oranı arttıkça hızlanır. Sormak istediğim 0'dan ortalama yüzde 10 seviyesine gelmesi
Pek anlamam ama basit bir matematikle 3 dakika %1 oluyorsa %100 olması için 300 dakika geçmesi gerekiyor 300 dakika 5 saat yapar hiç şarjı yokken %100 olması için 5 saat biraz fazla gibi geldi bana.
1dakika 40 saniye gibi %1 oluyor yeni aldığımda bu süre 1 dakika 10 saniye civarındaydı tabi manuel ölçüm olduğundan kesin bir araştırma sonucu diyemeyiz
Saate %20 eder hocam 5 saat icinde dolmuş olur o zaman baya geç. Bende j7 var samsung %1 den %100'e max 3 saate doluyor uçak modunu açarsam 2 saat içinde doluyor.
Teşekkür ederim, gerek kalmadı

telefon yüzde 5'den sonrasını doldurmuyor. Batarya bitmiş