SinyorrED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek anlamam ama basit bir matematikle 3 dakika %1 oluyorsa %100 olması için 300 dakika geçmesi gerekiyor 300 dakika 5 saat yapar hiç şarjı yokken %100 olması için 5 saat biraz fazla gibi geldi bana.
Pil tamamen boşsa, çok daha yavaş şarj olur. Doluluk oranı arttıkça hızlanır. Sormak istediğim 0'dan ortalama yüzde 10 seviyesine gelmesi



SinyorrED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek anlamam ama basit bir matematikle 3 dakika %1 oluyorsa %100 olması için 300 dakika geçmesi gerekiyor 300 dakika 5 saat yapar hiç şarjı yokken %100 olması için 5 saat biraz fazla gibi geldi bana.
Salimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1dakika 40 saniye gibi %1 oluyor yeni aldığımda bu süre 1 dakika 10 saniye civarındaydı tabi manuel ölçüm olduğundan kesin bir araştırma sonucu diyemeyiz
AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saate %20 eder hocam 5 saat icinde dolmuş olur o zaman baya geç. Bende j7 var samsung %1 den %100'e max 3 saate doluyor uçak modunu açarsam 2 saat içinde doluyor.
Teşekkür ederim, gerek kalmadı telefon yüzde 5'den sonrasını doldurmuyor. Batarya bitmiş