Merhabalar, uzun bir süre telefon teknik servisinde çalıştım. Kardeşim A7 2017 kullanıyor, şarj problemi vardı. Telefon şarjı dolmuyor, şarjdayken kapanıp duruyordu. Az önce söktüm, batarya girişini ve soket girişlerini tinerle temizleyip geri topladım. Şarja taktım, şu anda 3 dakikada bir yüzde 1 artıyor. Çalışmayalı uzun süre oldu, sizce 3 dakikada yüzde 1 artması normal mi yoksa yavaş mı?
Saate %20 eder hocam 5 saat icinde dolmuş olur o zaman baya geç. Bende j7 var samsung %1 den %100'e max 3 saate doluyor uçak modunu açarsam 2 saat içinde doluyor.