Merhaba arkadaşlar..
Çoğumuz gibi bende çok fazla dizi tüketiyorum.. Hatta çalışırken bile sağdaki monitöre bir dizi vs atıyorum diğer monitörde de çalışıyorum.. Ancak gıcık bir özelliğim var herkes tarafından çok çok çok dillendirilen şeylere genelde sinir olur ve uzak dururum.. Örneğin titanic filmini hala izlemedim izlemeye de hiç niyetim yok.. Aynı durum Game of Thrones, Lost, Walkind Dead gibi çok çok popüler olmuş hemen her yapımda böyle.. Örneğin Lost'un ilk sezonunu sıkıla bayıla izlemiştim ve herkes akıllı bir ben mi salağım ben niye gram keyif almıyorum diye düşünmüştüm

O yüzden ben çok çok ayıla bayıla izlediğim şeyleri yazayım önce sizde ona göre tavsiyelerinizi yazın.. Ancak dram, romantizim, psikolojik, gerilim korku yapıtlarını hiç yazmayın... Zaten beğendiğim yapıtları görünce aşağı yuvarı fikir sahibi olursunuz..
Fringe - Hayatımda izlediğim kesinlikle en iyi dizi
Prison Break - İkinci sıra şüphesiz onun
Sherlock - Sürekli space'e basa basa izlediğim manyak dizi
Person of Interest - Polisiye ve teknoloji bilim kurgu bir arada
Breaking Bad - İlk 3 sezon sonrasında dayanamadım bıraktım
Arrow - Çok beklentiye gerek yok ama eğlencelik izlenebilir
Limitless - Filmi çok iyiydi.. Dizisi beklentisiz izlenilirse keyifli
Agents of S.H.I.E.L.D - Muhteşem olmasada keyifle izlenebilir
Anlayacağınız böyle aksiyon, süper kahraman, bilim kurgu, polisiye vs vs.. şeyler.. Örneğin
Chernobyl dizisi son mahkeme sahnesi olmasaydı eğer bence iğrençti o sahnede 5 bölümü topladı ve süper oldu..
Hadi bir el atın