depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendisi r10a mail atsa skillerini yazsa belki davet linki gönderebilirler
Yaptı ama cevap gelmedi



Sağolsun davetiye kodu attı teşekkür ederim burdan da @omer13;