follower1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim ki bir öneridir, gerisi arkadasin kendi insiyatifindedir. ayrica kendisine ben firsatcilik yapiyorsun demedim. firsatcilik yapanlari ifsa edin diye belirttim.
Önerileriniz için teşekkürler ancak sitenin zaten geliri yok dolayısıyla bağışlanacak bir durum da yok ortada.



berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verileri nereden çekiyorsunuz? Aşağıdaki site ile uyuşmuyor
https://gisanddata.maps.arcgis.com/a...23467b48e9ecf6
hocam veri veren esasen birkaç farklı yer var ancak sanırım en sağlıklı veriyi JH Universitesi veriyor. Tüm veri sağlayıcılarında anlık olarak az bir miktar farklılıklar oluyor.