Ne alaka sağlık kuruluşuna bağışlamak. Elbette iyi birşey bağışlamak fakat bağışlamaz ise bu arkadaşı insanlara haber yaptığı için fırsatçı olarak mı nitelendireceksiniz. Arkadaş kimsenin zaafını kullanarak kimseye birşey satmıyor. Güzel bir domain ile haber hizmeti vermeye çalışmış.
Benim ki bir öneridir, gerisi arkadasin kendi insiyatifindedir. ayrica kendisine ben firsatcilik yapiyorsun demedim. firsatcilik yapanlari ifsa edin diye belirttim.