insallah sitenin gelirinide korona virisu icin saglik kuruluslarina bagislar veya yardim kuruslarina bagislarsiniz. Corono firsatcilarini lütfen ifsa edin.
Ne alaka sağlık kuruluşuna bağışlamak. Elbette iyi birşey bağışlamak fakat bağışlamaz ise bu arkadaşı insanlara haber yaptığı için fırsatçı olarak mı nitelendireceksiniz. Arkadaş kimsenin zaafını kullanarak kimseye birşey satmıyor. Güzel bir domain ile haber hizmeti vermeye çalışmış.