Alan kişilere hayırlı olsun öncelikle. Fakat biz nerede yanlış yapıyoruz bilemiyorum. Birincisi ip adresimden veya çerezden değil çok eminim. Politik diyor değiştiriyorum. Şablon hataya dönüyor. Onu değiştiriyorum tekrar politike çeviriyor