Balyoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admobta uygulamayı mağazaya bağlamanız lazım reklam gösterimi için. Dolayısıyla oyunun yayınlanması lazım evet.

önceden bağlamasakta çıkıyodu diye hatırlıyorum teşkkür ederim deneyeceğim.