düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev alırken çektim kredimi kafam rahat. Bu devirde döviz ve altına borçlanmak en büyük hata.
Evet hocam, ama biz borç alırken banka faizi kadar çıkabilir belki diye aldık. İlk nakit ödemek yerine altını ödeseydik çok kaybımız olmazdı. Bunlar güzel hayat dersleri oldu bize