real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce edirne otogar'dan bir resim gördüm full kuyruk var.
Hiç sorma reis. Akşam 9 da Edirne otogarda otobüsüm vardı. Rahat 500 ü aşkın kişi kuyruk olmuştu sırada. Allahtan biletim vardı