Kullanıcılar klasöründemi böyle sadece? Yoksa hepsinde mi?
HDD Caddy kullandınız değil mi?
HDD önceden sorunsuz muydu?
HDD Caddy de sıkıntı yoksa sıkıntısız çalışması gerekir.
Hocam yorumunuz uğurlu geldi, girdim direk açıldı. Emeğinize, yüreğinize sağlık.
Disk ölmeye yakındır. Fazla kullanma hocam yakın zamanda kafa atar. Motoru arıza yapar.
Hocam valla hiçbir sıkıntı yok. Yorumunuz için teşekkür ederim.