Büyük kesimin bu tatilde evden çıkmayacağını düşünüyorum ben yine de

internet kullanımı tavan yapacak. sosyal medya yönünde çalışan arkadaşlar için büyük avantaj ama keşke avantajı da olmasa hastalığı da olmasa.
Otobüs yolculuğu yapacaklar bence kesinlikle tek kullanımlık eldiven maske kullanmalı. Yayılması için birebir ortam.