Bu benim kişisel düşüncem bazı üniversiteler zaten uzem temeli mevcut eğitim ve sınavlar için kullanılıyor bu dönem için komple geçebilir mi bilmiyorum ama misal biz aktif olarak 3 ders için eğitim ve sınavını geçen dönem internet üzerinden yaptık bazı fakültelerde tüm dersleri pilot olarak denemeye başlamışlardı olması avantajlı mı olur dezavantaj mı bilmiyorum tartışılabilir bir konu fakat direktte sanırım 1 dönemi komple sanala alabiliyoruz diyebilirler mi bakalım ilerleyen günlerde belli olur artık sanırım