ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzelir mi peki hocam? Modem arayüzünde VDSL-2 aktif olmuyor bir türlü belkide dediğiniz gibidir.
ayni sorun bende de oldu 1 gun sonra turk telekom geldi santral ile baglantimi duzlettiler 88 aldim sonra