theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticket acip vdsl2 yi aktif edermisiniz yazmaniz yeter
Düzelir mi peki hocam? Modem arayüzünde VDSL-2 aktif olmuyor bir türlü belkide dediğiniz gibidir.